Miks korraldada strateegiapäev?
Ühine visioon ja eesmärgid: strateegiapäev aitab panna paika tiimi visiooni ja pikaajalised eesmärgid ning prioritiseerida peamised fookusvaldkonnad.
Tiimi võimestamine ja koostöö: koosloome metoodika kaasab kõik tiimiliikmed strateegia loomise protsessi, suurendades seeläbi pühendumust ja motivatsiooni tegevuste elluviimisel ning aidates kaasa tõhusamale koostööle.
Innovatiivne probleemilahendus: koosloomes strateegiapäev pakub võimaluse kasutada ära tiimi kollektiivset tarkust ja mitmekesiseid perspektiive, et leida uudseid ja paremaid lahendusi oma väljakutsetele.
Strateegia ülevaatamine ja elluviimine: strateegiapäev aitab hinnata varasemaid tulemusi, kohandada olemasolevaid strateegiaid ning koostada konkreetne plaan tulemusteni jõudmiseks.
Kliendid räägivad
Andrus Valma
Mobire tegevjuht
Futuristi lähenemine strateegiapäeva korraldamisele oli väga süsteemne. Töötajad viidi enne üritust teemadega kurssi ja starteegiapäeva jooksul kaasati igaüks personaalselt. Hiljem saime kirjaliku kokkuvõtte ja ettepanekud edasiliikumiseks arutatud teemade kaupa. Järeltegevustena on mitmed strateegiapäeval saadud ideed juba töös.
Hardi Kinnas
WIP CEO, kaasasutaja
Vajasime suurt sammu edasi, seega oli vaja kivi visata palju kaugemale kui esialgu julgust ja teadmist oli. Andres viis läbi meie uue teenuse strateegiapäeva, mille tulemusel saime lühikese ajaga paika ühtse fookuse ning konkreetse tegevuskava.
Strateegiapäev võimendab
grupitarkust ja innovatsiooni
Praktiline koosloome meetod: kasutame strateegiapäeva elluviimiseks disainimõtlemise ja disainsprindi parimaid praktikaid, mida kasutavad koosloomeks ja innovatsiooniks juhtivad tehnoloogiaettevõtted.
Ühise grupitarkuse võimendamine: koosloome metoodika tagab kõigi osalejate ja erinevate perspektiivide kaasamise, mis viib uudsete lahenduste ja paremate tulemusteni.
Tõhusam koostöö ja eesmärkide elluviimine: koosloome metoodika toetab meeskonnatööd ning loob tugeva aluse ühiste eesmärkide saavutamiseks, suurendades meeskonna ühtsust ja produktiivsust.
Kuidas strateegiapäev toimib?
Konkreetse strateegiapäeva disainime vastavalt sinu tiimi või organisatsiooni vajadustele. See võib olla ühe või mitmepäevane või jaotatud erinevatele päevadele.
1 SAMM
Eelanalüüs
Tutvume sinu äri domeeniga ja kaardistame väljakutse. Toimuvad ettevalmistavad kohtumised tiimiga ja disainime lõpliku töötoa formaadi.
2 SAMM
Strateegiapäev
Professionaalsed fasilitaatorid viivad tiimiga koosloomes ellu strateegiapäeva konkreetse eesmärgini jõudmiseks.
3 SAMM
Järelanalüüs ja kokkuvõte
Teeme järelanalüüsi ja kokkuvõtte töötoa tulemustest ning jagame soovitusi järeltegevusteks.
Strateegiapäeva fasilitaatorid
Sõltuvalt strateegiapäeva formaadist ja osalejate arvust kaasame ühe või mitu professionaalset fasilitaatorit. Meie fasilitaatorid on sertifitseeritud töötubade läbiviijad, kes omavad rikkalikku kogemust erinevat tüüpi koosloome läbiviimisel ning
neil on ainulaadne ekspertiis oma valdkonnas.
Andres Kostiv
UX strateeg ja fasilitaator
Andres on kogenud sertifitseeritud fasiliteerija,
UX disainer ja digiteenuste strateeg ning koolitaja, kelle fookuses on erinevad tootearenduse töötoad.
Andres on viinud läbi üle 150 erineva töötoa ja Google disainisprindi, avaliku- ja sisekoolituse.
Enne Futuristi loomist 2018. aastal tegutses Andres UX disainerina Tietos ja Omnivas ning Balti toote- ja müügijuhina Toyota.
Tiina Hiller
Fasilitaator ja projektijuht
Tiina on kogenud sertifitseeritud fasiliteerija, kelle fookuses on tiimi, strateegia ja innovatsiooni töötoad. Tal on mitmekülgne kogemus turunduse, kommunikatsiooni ja personalijuhtimise valdkonnas, mis võimaldab tal ühendada erinevad perspektiivid ja aidata tiimidel saavutada oma eesmärke. Enne Futuristiga liitumist töötas Tiina nii idusektoris kui ka panganduses.